Thursday, September 1, 2011

blog de tata

Vorbisem cu Delia de cand s-a nascut Luca sa scriem despre nasterea lui. Am fost asa de luati de val incat nu am apucat sa scriu decat acum vreo 3 saptamani textul despre nasterea lui. Problema este ca scriind mi-am dat seama ca am uitat multe lucruri din perioada aia. Desi au trecut doar 5 luni si jumatate, memoria mea a filtrat mult.
D'aia m-am hotarat sa deschid blogul asta. Sa fac un jurnal al cresterii lui Luca, al cresterii mele si a familiei noastre. Il scriu pentru mine si voi, pentru ca pe Luca e posibil sa nu il intereseze decat in momentul in care va avea si el copii. Iar atunci blogspot va fi doar o chestie vintage din vremea in care lumea scria cu litere, la tastatura. Luca, nu trebuie sa razi de trecutul tau! :)

No comments:

Post a Comment