Tuesday, September 6, 2011

Sfaturi practice - Lupta cu creierul

Se stie ca cel mai greu ii este mamei in cresterea copilului, nu lu' ta-su. Din cauza asta noi trebuie sa ne spetim sa le ajutam cat mai mult si sa nu ne plangem. Probleme noastre sunt de 8 ori (adica minus orele de serviciu cand lipsim de acasa) mai mici. Cu toate astea si pe noi ne ajunge epuizarea psihica. Nu e chiar de mirare - dupa o viata zen cu griji legate doar de marimea burtii si de banii de bere e greu sa se trezesti brusc in valtoarea cresterii unui copil. Avem si noi frici (ce ma fac daca plange acum cand mi l-a lasat pentru o ora, daca ma asez pe el in somn, oare mai poate femeia asta?) ; avem momente de oboseala cand am dormi si in Gara de Nord, ne pierdem rabdarea, etc. 
Fereasca Dumnezeu sa auda sotia ca suntem obositi sau praf cu creierii ca iese rau! Drama lor e cea mai mare si noi nu mai contam. Din cauza asta trebuie sa reusim sa ne mentinem cu capul pe umeri. Asta nu e chiar usor de facut, dar noi avem ceva ce functioneaza perfect: jucariile. Daca un barbat are "jucarii" barbatesti e cel mai linistit. Asta inseamna tot felul de device-uri: smartphone-uri, aparate foto,  masini, biciclete, televizoare foarte mari si foarte plate. Orice e negru si cu butoane. 
Eu mi-am cumparat iPad dupa nasterea lui Luca. Cum aveam un minut liber ma jucam cu el fericit. Ma incarca mai ceva ca o vacanta in Grecia. Aveam mereu insula mea. Era ca un premiu pentru momentele grele. In plus, in timpul zilei tableta ii era foarte utila Deliei care o lua cu ea prin toata casa cand alapta, cand dormea cu copilul, cand gatea. 
Sa nu mai zic de aparatele mele foto cu care ne facem amintirile frumoase dar si Luca se distreaza pe cinste cu ele.
Vazand ca am adus un aport de bine in familie bucuria mi-a fost si mai mare. Problema e ca incep sa ma obisnuiesc cu tableta si cu aparatele foto iar in curand o sa am nevoie de o noua jucarie. :) 


Ideea e simpla, bai barbatilor, daca vreti creieri linistiti si corp sanatos care poate duce greul familiei nu va sfiiti sa va jucati si sa va cumparati mici premii. Aveti, insa, mare grija ca jocul sa nu ia locul vostru in casa si premiile sa nu ia banii de scutece de la fundul copilului. Eu ma relaxez noaptea dupa ce se culca Del cu Luca. Atunci prind puteri pentru maine. 
Fuga la joaca !

No comments:

Post a Comment