Thursday, October 18, 2012

ziua de nastere

Acum 30 de ani se nastea Delia Obreja. Nu avea nicio idee ce ii va rezerva viitorul si nici acum nu are. Prezentul a facut ca ea sa devina Delia Grigoroiu. 

Acum 30 de ani eu imi traiam bebelusia si nu aveam nicio idee ca am sa intalnesc o Delie micuta si creata care ma va cuceri cu fiinta ei mare, puternica si plina de viata. 

Acum 1 an si 7 luni se nastea un copil jucaus si zambitor caruia i-am ales un nume dintr-un cantec al adolescentei noastre. Acum 1 an si 7 luni nu stiam ca Sf. Apostol Luca ( Luca cel nebun - al celor de la Timpuri noi) se serbeaza chiar in ziua in care s-a nascut Del.


Acum am doua motive de bucurie: ziua in care a aparut pe lume jumatatea mea si coincidenta fericita a unui nume care are din ce in ce mai mult sens in viata noastra.

Acum 30 de ani niciunul dintre noi nu stia ca va fi atat de fericit la 30 de ani. Il multumesc lui Dumnezeu ca mi-a scos moldoveanca mea in cale! LA MULTI ANI, DRAGA MEA SOTIE!

5 comments:

  1. Sa iti traiasca si sa fiti fericiti in 3, 4...who knows? Sunteti o familie model, am mai zis asta, si mi se pare ca va meritati unul pe celalalt :) Petrecere frumoasa si La multi ani! Gabriela B.

    ReplyDelete
  2. :)Sa va radeti sanatos, toti anii ce ii primiti de la viata!

    ReplyDelete
  3. ci frumooossss.....ti tochesti si nu alta:)LA multi ani!!!

    ReplyDelete
  4. La multi ani! coincidenta sau nu...si eu sunt nascuta in 18 oct si pe copilul nostru il cheama tot Luca:)

    ReplyDelete