Wednesday, January 22, 2014

Nu dati banii pe prostii, dati castigul la copii

Ca de fiecare data am fost foarte fericit sa vad cat de multi ati comentat. Sau poate mi se pare doar mie ca sunteti multi. Nu conteaza, ideea e ca sunt fericit ca va puneti la mintea mea. Mi-au placut asa mult comentariile voastre ca nu m-am putut abtine sa dau reply-uri pe ici pe colo. Cu ocazia asta am ingreunat aritmetica alegerii castigatorului. Adica, am numarat comentariile din care am scazut toate reply-urile si abia apoi am cautat un numar castigator pe random.org. Iata cine a iesit:

Miha S, ai castigat! Mersi mult de participare. Am sa te pun in legatura cu cei de la biomania.ro.
Pofta buna si ai grija cu caramelele. :)
Miha, da-mi te rog un email la eduard -punct- grigoroiu @ gmail -punct- com

3 comments:

  1. Yuhuuu! Multumim frumos, revin cu pareri :)

    ReplyDelete
  2. Salutare!
    Dupa cum am promis, revin cu pareri legate de bunatatile de la BioMania. Am primit ieri pachetul si, ca un copil curios, am gustat din una-alta inaintea baietilor :P Papilele mele gustative s-au simtit rasfatate, da' am zis ca vreau si parerea celor doi experti din dotare inainte sa dau verdictul final. Mezinul a baut 200 ml de suc de ananas fara sa respire, amandoi au devorat cateva bomboane si biscuiti si inca mai cereau... Asadar, e clar: sunt minunate si noi clar o sa comandam de la ei!
    Multumim inca o data! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu multumesc! I hate to tell i told you so, but i told you so. :) sunt misto bunatatile.
      Thx a million!

      Delete