Thursday, December 15, 2011

decat ta-su in Decat o revista

Cand am vazut ca am mail de la Cristian Lupsa am zis ca scap telefonul din mana. Am crezut prima data ca e spam, sau vreo incurcatura de la Facebook, dar prea era scris in romana si incepea cu "Salut Dedi". Mi-a zis ca la DoR le place blogul de tata. Era sa lesin! WTF?!?!? De unde pana unde DoR stie de ta-su? Pai nu ta-su citea DoR? Ba da, dar spre bucuria mea se pare ca si DoR citea ta-su.
Mai pe scurt, am avut onoarea sa scriu o povestioara in urmatorul numar din Decat o Revista. Povestioara nu va aparea si pe blog, asa ca daca vreti sa o cititi tre' sa cumparati revista sau sa o rasfoiti pe furis la lansarea ei de Dumnica 18 Decembrie din Club Control (ora 20:00). Voi fi si eu pe acolo cu niste bere in mana, cu copilul (sper) la bunici ca sa nu il umplem de fum si de volum de la concertele misto din seara aia.
Poate ne vedem p'acolo.



5 comments:

  1. Felicitari, Dedi!!! Noi, amaratii care traim in occident si nu avem de unde sa cumparam revista, unde citim articolul??

    P.S. Ma zgarie pe creierii de filoloaga numele revistei... Oameni buni, "decat" se foloseste in fraze de genul "decat aia, mai bine ailalta!". In cazul de fata, cred ca au vrut de fapt s-o numeasca "DOAR o revista" si au dat-o in bara cu limba romana... Pacat...

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Numele revistei e pus inadins asa. Au vrut sa sublinieze penibilul greselii gramaticale care ne mananca zilele.
    Suna ciudat, dar e pentru conoscatori. :) masele nici nu se prind ca e ceva ciudat cu numele ei. Defapt....nici macar nu stiu ca exista. E prea de nisa.
    "decat" atat pot sa iti zic. :)
    Decat bine uram la toata lumea!

    ReplyDelete
  3. bravo dedi, n-am apucat sa te felicit! decit ca eu n-am apucat sa o pipai ;)0
    pup

    ReplyDelete
  4. mai peste cateva luni poate ne dai si noua posibilitatea sa citim articolul tau.....ca ne e drag cum scrii...dar suntem prea departe ca sa putem cumpara revista....:)

    ReplyDelete
  5. Am sa incerc, Simona. Am sa vorbesc cu cei de la DoR. Mersi de interes, ;)

    ReplyDelete