Monday, July 2, 2012

UPDATE: Social media for parents


Nu am avut ragaz sa scriu despre asta pana acum pentru ca am avut un week-end plin si misto ( voi detalia in post-ul de dupa pauza :) )

M-am dus vineri de dimineata cuminte, cu taxiul la locul faptei. Eram singur, in recunoastere - iscoada pentru Del. Trebuia sa vad daca ar fi loc de ea + Luca. Nu aveam cum sa il lasam singur si d'aia boracelul era legat de ma-sa. Cand am vazut locul m-am convins ca ma vor sprijini de acasa, din fata pc-ului.

N-am mai apucat timp de o cafea si m-am pus pe ascultat. A aparut Manafu cu sapca. A zis buna ziua si apoi s-a tirat. Apoi pe scena s-au tot plimbat personalitati care mai de care mai de care ...sau nu. :) cert este ca din prima jumatate a zilei m-a daramat Alice Nastase care imi pare o femeie pe cat de puternica pe atat de simpla si delicioasa. A urmat apoi Bogdana, prima dintre "ai nostri", care a fost asa de emotionata incat imi tremurau urechile ascultand-o. Asta a facut ca prezentarea ei sa fie foarte intensa, personala si misto.

A venit pauza si slava Domnului ca am luat o cafea, am fumat o tigara si ca s-a schimbat prezentatorul. Din gasca noastra primul vorbitor de dupa pauza a fost Bob cu o interventie foarte bine documentata, sugubeatza si Steve Jobbs-ista. I-am cerut ppt-ul ca sa il memorez. :)

Apoi am fost eu si m-am distrat bine pe scena. Iar mi-am dat curs invers frustrarilor si in loc sa fiu timid si speriat (cum ma simteam de altfel) mi-am pus masca caterincii si am indrugat verzi-uscate cu gura pan' la urechi.

Dupa mine a urmat Otilia care s-a jucat pe scena. A venit cu o asa voie buna si energie ca imi venea sa sar si eu de pe canapeaua aia din coltul scenei si sa ma joc ca un copil prin sala. Dupa ce a terminat nu am mai avut nevoie de cafea pana a doua zi.

Au mai tot fost interventii interesante de unde am multe de invatat si in consecinta am sa fac mici schimbari pe aici. Dar dupa atatea discutii despre blogging si "monetizare" a blogului am ramas cu o intrebare: cum se impaca un blog sincer si relaxat cu mulsul hulpav de bani de la cititori? Probabil am sa vad in viitor dar cu frica si jena.

Cum fac rost de filmari, cum le postez... Asta daca n-ati vazut live. ...cica sapatamana asta vor aparea.
UPDATE: iata link-ul cu filmele: http://www.socialmediaforparents.ro/2012/
eu am vorbit in partea a doua pe la minutul 49.

2 comments:

  1. Hello colegu' - prezentarea mea o gasesti aici: Noi suntem Nicusor Danii parintilor :P

    ReplyDelete
  2. Ooo, multumim, Bob, eu vreau s-o "plagiez" putin pan-o invat pe de rost. Se poate? :)

    ReplyDelete