Thursday, February 20, 2014

Trusa de scule pentru parinti [P]


Cum ar fi sa avem o trusa de scule numai a noastra, cu scule potrivite
copiilor nostri? Misto nu? Scoate repede cheia tubulara de plans,
desurubeaza ca sa golesti instalatia si apoi inchide surubul ca sa nu
mai iasa pe acolo. Da si cu putin chit empatic pe langa piulita si s-a
rezolvat.


Sau in caz de chef excesiv de joaca, scoti din trusa masca de sudura
rezistenta la oboseala si jocuri repetitive si sudezi bine relatia cu
copilul.


Iar cand copilul se lupta cu scoala sau cu gradinita.... sau cu orice
monstrii de-ai lui, sa scoti din trusa ochelarii de copil cu care vezi
ce vede el. 


De cate ori am zis ca ne dorim sa mai fim copii, dar cu
mintea de acum. Pai putem - nu trebuie decat sa ne punem ochelarii de
copil si gata.


Suna hilara faza cu trusa, nu? Nu chiar. E cam pe bune. Din seria
vizitelor care nu trebuie ratate, vine la noi in tara o doamna, JODY PAWEL, care a
pus bazele unei chestii care se numeste "parent's tool shop", la ei,
in SUA, chiar in oras si ne va vorbi despre asta. Evenimentul asta
are loc sambata asta si se va duce Delia cu un caiet gol si cu o trusa
goala de scule. Poate vine cu ceva la mana. Cred ca e bine pentru toti
sa aflam secretul. Vedeti detalii mai jos.






3 comments:

  1. buna. as vrea sa stiu o parere (2,3,..10) despre "Parenting neconditionat" -Alfie Kohn. o citesc acum si imi cam schimba viata cartea asta ......in bine sper ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna,
      Am scris prea putin despre el aici: http://ta-su.blogspot.ro/2013/11/despre-alfie-si-depre-mine-am-nevoie-de.html?m=1
      Din pacate nu am apucat sa scriu si dupa. M-a dat pe spate orea tare ca sa mai comentez. :) . Imi place mult de el, de invataturile lui si de energia lui. E un fel de punker tocilar care se lupta cu mintile noastre inguste in educatia copiilor. E mai liber decat ne duce pe noi mintea sa fim. E tare tipul. Ne invata de bine. ;)
      Eu inca nu am citit CARTEA, asa ca nu ma pot pronunta "pe text", dar cu ideile lui sunt pe frecventa. Oricum, e pe raftul cu carti ce urmeaza. Marele raft. :)

      Delete
    2. Eu am terminat cartea. e prea tare si daca stau sa ma gandesc ...e atat de logic! da clar sunt mai calma, da clar crizele de la 3 ani (prin care trec) nu le face sa ma scoata pe mine din sarite, da clar am inteles ca daca vreau liniste, curatenie, disciplina ar trebui sa-mi cumpar niste pesti tropicali ;-))) da clar e de bine . Ma bucur nespus ca ma citit-o , numai ca acum cand aud in jurul meu "daca nu faci......atunci....." ma zgarie pe creier. sar'mana de raspuns aveam nevoie de intariri.

      Delete