Tuesday, October 25, 2011

Locuri de baut cu copiii

Nu, nu vreau sa beau cu copiii, ci tot cu adultii, dar as lua familia cu mine. A venit iar toamna si iar plang frustrat dupa terase. Ne-am distrat in 3, am carat carutz (degeaba) la terasa, am carat copil pe piept printre mese si scaune de plastic, am baut bere ca la gratar - in picioare, ca sa doarma boracul si am suferit fericit de caldura si tantari. A fost o vara mult mai activa social de cat am banuit-o cand se arata timida la sfarsitul primaverii. A fost frumos si usor. Acum se complica schema. Vom incepe sa chemam oameni veseli si galagiosi pe la noi pe acasa pentru a socializa, dar efortul e mult mai mare comparat cu iesitul lipsit de griji la o gradina de vara. Iar daca scazi efortul din placere nu prea mai ramne nimic, ba chiar da cu minus pe alocuri. Asadar tot la carciuma sau la terasa se spala creierii corect - parintii sunt fericiti si relaxati iar copilul de asemenea.



Ce facem? Ori il obisnuim de pe acum cu fumul fin de tzigara uitata in scrumiera ori gasim o carciuma prietena si cu copiii si cu betzivii. Cum eu cunosc doar locuri dusmanoase cu bebelusii nefumatori va intreb (disperat) unde iesim din casa cu gasca sa bem, sa radem, sa fumam (separati de copii), iar micutzii sa fie bineveniti printre mese, sa poata sa se tarasca in voie sau sa darame pahare de plastic colorate? exista asa ceva? Hai ca tre' sa fie. Ah, si sa bea linistiti si copiii ceva, un lapte matern, fara sa se holbeze chelnerii in sanii sotiei.
Deci unde bem o bere? 

21 comments:

  1. as zice verde cafe:)) dar poate la anu pe vremea asta... code:))

    ReplyDelete
  2. :)) las ca vine intai margaritul cu talciocul:))

    ReplyDelete
  3. of Dedi...intr-o lume ideala...ai gasi asa ceva. In Bucuresti, mai greu. Oricum, astept si eu cu interes raspunsurile. Eu zic doar un loc, care e cam tot pe afara, dar merge si cand e mai frig - pe terasa la MTR:) asta am gustat noi.

    ReplyDelete
  4. Eheee, Code, Verde Cafe as fi zis si eu, dar nu mai e....era perfect! Inteleg ca il puneti iar pe picioare?

    ReplyDelete
  5. Raluca: nu e imposibil, tre sa gasim o solutie:)

    ReplyDelete
  6. Si eu ma confrunt cu aceeasi problema. Exista locuri de joaca cu spatii separate pt parinti, unde se mananca, bea, fumeaza. Dar daca trebuie totusi sa te tii non-stop dupa fundu' lui/ei (cazul meu), oricum nu prea iti tihneste.

    ReplyDelete
  7. acum am aflat ca nu mai e verde cafe. cate intalniri de mamici cu bebelusi am facut acolo...
    noi mai iesim pe la restaurantele care au saloane pt nefumatori

    ReplyDelete
  8. si noi pe la verde cafe ne-am facut veacul o vreme dar cu copiii altora:) acu cand il avem pe al nostru se duse:(. las ca presimt ca gasim unul numai bun, rabdare:)

    ReplyDelete
  9. pai sunt ceainariile (no smoke involved): green tea (am testat acu 2 zile, au camere si camarute, copiii pot umbla prin noptierele lor, se pot juca cu stropitorile de la intrare samd....dar nu au bere), serendipity...(in camera cu mese inalte:D, dar tot fara bere). ar mai fi ramayana (kind of cafenea) plinaaaa de perne. btw (delia) asta trebuie musai incercata la o hippie meeting:D
    aa - si mai sunt cateva restaurante in buc care au scaun de copil si incaperi "nefumatoare":d

    ReplyDelete
  10. UNA (https://www.facebook.com/pages/UNA/136961459739175) , deschisa de curand. smoke-free, iar in w/e se mai organizeaza si ateliere pentru pitici de la un an in sus :D

    ReplyDelete
  11. Daca ai fi din Cluj as avea vreo 2-3-4 locuri unde au incaperi de nefumatori. Pt alaptat un pic mai greu - la noi doar daca mergi la o cafenea in mall-uri ai camera de alaptat.Deci ar ramane mulsul :D.

    ReplyDelete
  12. va recomand acest loc
    http://www.dezeen.com/2011/10/22/phill-by-nuca-studio/

    e bestial!

    ReplyDelete
  13. p+ai cam in ce oras te-ar interesa? :)

    noi avem aici un loc - la etaj e cafeneaua, nu se fumeaza decat pe terasa, pe un perete interior e fixata o ditamai plasma care-ti arata ce fac zbanghiii la locul de joaca amenajat la parter. si daca nu rasucesc cutitul prea tare in rana :) precizez ca locul de joaca are, din dotare, si o tanara fermecatoare care supravegheaza copiii.
    (deci fermecatoare cu ăi mici, se-ntelege, ca altfel...hm.)

    ReplyDelete
  14. gratioasa: unde e asta? in Bucuresti?
    multumim si pentru celelalte recomandari, o sa le testam musai:)
    Adriana : tre sa fie si bere, bre:)

    ReplyDelete
  15. eiii...nu chiar departe. in Buftea.
    http://www.timeeaplace.ro/loc_joaca.html
    mesele sunt impopotonate doar pt evenimente. in rest, totul arata super simplu, aerisit, comod. afara de ce e sus, mai nou s-a amenajat si o sala de cafenea jos, chiar buza-n buza cu locul de joaca (ideal pt parintii cu copiii sub 1 an). si chiar la poalele locului de joaca mai e un parc mic, curat, ingrijit, cu leagane, balansoar si tobogan pt copii.

    ReplyDelete
  16. Restaurantul asta cu elefantul mi se pare foarte tare. Unde e in Bucuresti?

    ReplyDelete
  17. http://www.paradisulpiticilor.ro/loc_de_joaca
    - este tot loc de joaca si sus spatiu pt parinti, gen cafenea, dar la varsta voastra inca este prea devereme, ar trebui s afaceti cu schimbul tu cu mami, sa-l supravegheati pe junior

    Din tonul tau cred ca etsi fumator, ceea ce si eu am fost pana acum o luna. Ins am-am lasat de fumat (spre surprinderea mea!) si am observat de o luna ca sunt o gramada de locyri unde pot merge cu copilul ..de fapt :)

    ReplyDelete
  18. Ikea - locul meu preferat, desi in week-end nu prea e dragut ca e foarte aglomerat. Au salon de alaptare pentru mamici, scaune pentru bebelusi, un colt pentru pregatit masa pentru cel mic (cuptor microunde, bavetele, tacamuri, etc...) iar in mijlocul restaurantului troneaza un foisor-loc joaca pentru copii si de masa pentru parinti. Pacat de aglomeratie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) interesant, doar ca la Ikea trebe' mers cu masina si nu se poate bea. :)))))
      mersi!

      Delete
  19. Fabrica, pe 11 iunie nr. 50

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi. De cand am scris si pana azi am descoperit fabrica si am tot folosit-o. ;)

      Delete