Wednesday, May 2, 2012


AJUTOOOR!
Pentru ca am inceput sa tot primesc cereri de la parinti care au mare nevoie de ajutor m-am gandit sa nu le las de izbeliste. Asa ca am creat pagina asta (da click sus, sub titlu) si aici am sa pun cazuri de copii care au nevoie de ajutor.
Spre rusinea mea nu am puterea sa ma implic mai mult. Am sa pun doar link-urile si am sper ca voi aveti mai multa energie si bunatate decat mine. Am sa pun link-uri in ordinea in care le primesc si am sa updatez pagina.


 - Doneaza o suma de bani si salveaza un copil inca nenascut, care are o malformatie la inima si trebuie operat imediat dupa nastere intr-un spital din Germania, altfel va muri.
Detalii: http://responsabil.slabute.ro/initiative/doneaza-ajuta-copil-traiasca/


- 2 minute din viata ta vor facilita intrarea in program de recuperare a 37 de copii cu autism!
Voteza pe www.taraluiandrei.ro Proiectul lunii “Lumea din jur are sens si pentru mine! – Materiale in terapie ABA pentru copii cu autism!!!
http://helpautism.ro/component/content/article/67

No comments:

Post a Comment